top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverHandbiker Carmen

Coach Johan Tokkie - Crossfit Energy


Johan is een ervaren coach-wedstrijdatleet-PT op crossfitgebied, met veel passie voor zijn vak. Ik heb hem leren kennen op mijn stageplek voor crossfitlevel 1 in het kader van mijn opleiding sport en bewegen. Tijdens deze stage heb ik verschillende gesprekken met hem gehad over trainingsaanpak en (topsport)atleet zijn.

Na verschillende lessen bij Johan te hebben gevolgd tijdens mijn stage waar ik veel geleerd heb zijn we met elkaar de mogelijkheden gaan bespreken wat betreft adaptive crossfit. Samen zijn we de uitdaging aangegaan!


Na 1,5 jaar blessureleed was ik toe aan een nieuwe vorm van kracht en conditietraining in combinatie met het handbiken. Door crossfit is het gelukt om de omgeving van mijn knie


te verstevigen. Daardoor heb ik minder last tijdens de handbiketrainingen. Zo kan ik weer werken aan mijn doelen. Inmiddels train ik al een half jaar bij Johan en is het vuur in mij weer gaan branden. Ik ben erg benieuwd wat deze manier van trainen mij aankomend handbikeseizoen gaat brengen!

Een nieuwe weg naar WK GOUD en meer?



0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page