top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverHandbiker Carmen

West- friese sportverkiezingen

Vandaag was ik aanwezig bij de West- Friese sportverkiezingen over het sportjaar 2019 als genomineerde in de categorie aangepast sporter. Ik ben het niet geworden maar het is al een hele eer om bij de laatste drie te zitten en een eer volle beloning na een geweldig sportjaar in 2019 met mooie resultaten waarin ik mijzelf heb verbeterd. Dit is dan een hele mooie waardering en een absolute motivatie voor een nog beter seizoen in 2020. Met dank aan de jury van de Westfriese Sportverkiezing voor de nominatie en al mijn sponsoren die mij het afgelopen jaar hebben ondersteund. En mijn ondersteunde team van de @Knwu mijn coach Albert smit, krachttrainer personal trainer Julien Bontenbal, fysio en nu ook personaltrainer Marco Bulsing (mobilito). Op naar 2020!!! #wkoostende2020#roadtotokyo2020

sponsoren:


0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page