top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverHandbiker Carmen

Knipscheertijdrit Almere & Grote Handbikeprijs

Bijgewerkt op: 12 apr. 2018

31 maart was het zover, de aftrap van seizoen 2018 met een poldertijdrit in Almere. Deze tijdrit wordt sinds 2013 georganiseerd. Nu was het de eerste keer dat er ook handbikers aan deelname. Paracycling komt nu op de kaart.

De tijdrit voor alle handbikers verliep over 21 km. Voor mij was het de eerste keer dat ik zo'n lange tijdrit heb gereden. Ik ben binnen het uur gefinished. Super mooie vlakke tijdrit. Nu alleen nog de snelheid omhoog. Erg genoten van het polderlandschap.


Op 8 april de week erna was het tijd voor mijn tweede race van het seizoen en de start van de Nederlandse Handbikecompetitie. Deze wedstrijd vind jaarlijks plaats op het bochtige wielerparcours van RWC Ahoy tussen de vliegtuigen van the Hague airport. Op dit parcours was ik nu sneller dan vorig jaar. Behalve dat het een mooie race is is het heel erg leuk om elkaar weer te zien na de afgelopen wintermaanden.

Volgend weekend 21 april nog een laatste tijdrit test op Papendal en dan 3-6 mei knallen.


Foto's: Rob Glas

0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page