top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverHandbiker Carmen

NOC *NSF sportgala 2017

Bijgewerkt op: 29 dec. 2017

19 december ben ik voor de tweede keer naar het sportgala in de RAI in Amsterdam geweest.

Hier komen alle topsporters van het hoogste niveau Olympisch en Paralympisch bij elkaar. Deze keer was voor mij extra speciaal, want een paar weken voor het sportgala werd bekend dat ik op de shortlist stond om genomineerd te kunnen worden voor Paralympisch sporter van het jaar. Een week na deze aankondiging zou daadwerkelijk bekend worden gemaakt of ik genomineerd was. Dit was niet het geval. Maar ik heb er wel even aan mogen ruiken. Op die dinsdagavond was het dan zover. Op naar het gala in de RAI. Er werd muziek gemaakt door verschillende artiesten. De uiteindelijke winnaars van de sporters waren oranje voetbalvrouwen ( beste sportploeg) Tom Doumolin (beste sportman) Dafne Schippers (beste sportvrouw) ,en mijn teamgenoot Jetze Plat (beste Paralympishe sporter).

Na afloop was er nog een afterparty. Lekker nog even kunnen bijkletsen met alle andere sporters.

Dit was weer een mooie afsluiting van een succesvol en intensief sportjaar. Op naar 2018!


0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page